14 listopada 2013 roku w warszawskim studiu Hear zainaugurowano czwartą już edycję akcji dobroczynnej „Pomaganie jest Trendy”, w którą jak co roku zaangażowało się wiele gwiazd polskiego show-biznesu. Tegoroczna kampania, której jednym ze sponsorów była marka makaronów z 100% pszenicy durum – Mamma Mia!, ma na celu promocję fundacji “Nowa Nadzieja”. Pomaga ona osobom z […]

14 listopada 2013 roku w warszawskim studiu Hear zainaugurowano czwartą już edycję akcji dobroczynnej „Pomaganie jest Trendy”, w którą jak co roku zaangażowało się wiele gwiazd polskiego show-biznesu.

Tegoroczna kampania, której jednym ze sponsorów była marka makaronów z 100% pszenicy durum – Mamma Mia!, ma na celu promocję fundacji “Nowa Nadzieja”. Pomaga ona osobom z zaburzeniami rozwoju, głównie dzieciom dotkniętym autyzmem. Z działalnością fundacji związane jest też  hasło tej edycji “Autyzm nie musi być wyrokiem!”.

Jednym z elementów każdej edycji tej wspaniałej akcji jest specjalnie przygotowany i nagrany utwór muzyczny. Również w tym roku organizatorowi akcji, Krzysztofowi „Gorzkiemu” Gorzkiewiczowi, udało się namówić do współpracy wielu artystów, sportowców i dziennikarzy.

W nagraniu piosenki do muzyki skomponowanej przez Marcina Nierubca we współpracy z Robertem Chojnackim (De Mono) i Mietkiem Jureckim (Budka Suflera) udział wzięli: Bohdan Łazuka, Beata Tadla, Alicja Węgorzewska, Jerzy Połomski, Kasia Burzyńska, Asia Ash, Gosia Kosik, Andrzej Dąbrowski, Marcin Cejrowski, Michał Milowicz, Mateusz Grędziński, Michał Rudaś, Paweł Kukiz oraz promotor gal bokserskich Arkadiusz Wełna.

 Do piosenki został nagrany również teledysk promujący akcję. Powstanie także kalendarz ze zdjęciami gwiazd wykonanymi przez czołowego polskiego fotografa Bartka Wardziaka.

 Uczestnicy akcji „Pomaganie jest Trendy” otrzymali upominki przygotowane przez sponsora akcji – markę MammaMia!